Filomena de Lima is een holistische therapiepraktijk opgericht door Netty Filomena de Lima.
Met een holistische aanpak voor fysieke en mentale gezondheid, werken Netty en haar team met diverse methodes en helpen bewuste vrouwen en moeders (in verwachting)
De praktijk hoopt op een verandering in de manier waarop wij mensen hulp bieden met mentale, psychologische en emotionele uitdagingen door het creëren van meer ruimte en tijd voor de processen, het bieden van een meer persoonlijke aanpak en de creatie van een warme, open en veilige omgeving.
Sona Linn is a young dutch food brand, founded by Wendy Boerree that specializes in drying fruits.
Sona Linn is translated from Old Irish language, where the origins of Wendy's roots lay and stand for ''An era of luck''.
They work together with local fruit growers and find it important that there is attention for an alternative and sustainable food chain. The fruit slices of Sona Linn are produced 100% naturally and are without additional sugars, no flavour enhancers, only pure fruit and happiness.
Hidden potential, Holism, Healing Mental health, Mother, Women
KEY WORDS
Filomena de Lima is a holistic therapy clinic, founded by Netty Filomena de Lima.
With a holistic approach to physical and mental health, Netty and her team are working with different methods to guide and help conscious women and mothers (to be)
Filomena de Lima wishes to see a change in the way we provide help to people with mental, psychological and emotional problems in challenging situations by creating more time for the processes, approaching the methods more personal and offering a warm, open and safe environment.
Netty approached HILLOW to create a visual identity. There was a desire from Netty to incoorporate the ''Merkabah'' in the logo design. The merkaba symbol is a shape made of 2 intersecting tetrahedrons that spin in opposite directions.
The merkaba is said to provide protection and transport your consciousness to higher dimensions.
The logo has a golden color to represent the power that lies within all of us and the shape of a woman's body to show the audience Filomena de Lima wishes to attract.
Powerful color interactions accompanied by organic shapes
Holism and connection are the pillars
Transmuting the essense of women into imagery and colors
Krachtige kleurstelling en organische vormen.
Holisme en verbinding staan centraal. Energieke vrouwelijke essentie omzetten in beeld en kleur.
WOODLAND
HIMALAYA
AMETHYST
RUBY
LIQUID
RITUAL
#984526
#D27B5A
#EFC5B9
#C4BB71
#6E8CA5
#C49D77
Filomena de Lima is een holistische therapiepraktijk opgericht door Netty Filomena de Lima.
Met een holistische aanpak voor fysieke en mentale gezondheid, werken Netty en haar team met diverse methodes en helpen bewuste vrouwen en moeders (in verwachting)
De praktijk hoopt op een verandering in de manier waarop wij mensen hulp bieden met mentale, psychologische en emotionele uitdagingen door het creëren van meer ruimte en tijd voor de processen, het bieden van een meer persoonlijke aanpak en de creatie van een warme, open en veilige omgeving
Netty benaderde HILLOW voor een visual identity. Er was een wens van Netty om het symbol van de ''Merkabah'' in het logo te verwerken.
Het symbol van de merkaba is een vorm gemaakt door 2 viervlakken kruisende die in tegengestelde richtingen draaien.
Er wordt gezegd dat de merkaba bescherming biedt en je bewustzijn naar hogere dimensies transporteert.
Het logo wordt gevuld met een gouden kleur welke symbool staat voor de verborgen kracht wat in ons allen verborgen ligt en de silhouette van een vrouwenlichaam laat de sensualiteit zien en tevens welk publiek Filomena de Lima graag wil aanspreken.
Filomena de Limais a holistic therapy clinic, founded by Netty Filomena de Lima.
With a holistic approach to physical and mental health, Netty and her team are working with different methods to guide and help conscious women and mothers (to be)
Filomena de Lima wishes to see a change in the way we provide help to people with mental, psychological and emotional problems in challenging situations by creating more time for the processes, approaching the methods more personal and offering a warm, open and safe environment.
Netty approached HILLOW to create a visual identity. There was a desire from Netty to incoorporate the ''Merkabah'' in the logo design. The merkaba symbol is a shape made of 2 intersecting tetrahedrons that spin in opposite directions.
The merkaba is said to provide protection and transport your consciousness to higher dimensions.
The logo has a golden color to represent the power that lies within all of us and the shape of a woman's body to show the audience Filomena de Lima wishes to attract.
FILOMENA DE LIMA
Holistic therapy clinic
FEEL
KEY WORDS
Comfort, Nurturing, Empowering
Hidden potential, Holism, Healing Mental health, Mother, Women